Wednesday, April 21, 2010

news - nouvelles

Daily News Update 25th April 2010
Mise à jour 25 avril 2010
Latest:
"Aradhna", which means worship, is a christian group using "india's bhajan devotional melodies" and played at soul survivor a few years ago. You can check out their site aradhna
here
. There is also a video of Aradhna here.


FAMILY NEWS

Had to put this of Johanan's play featured on the municipality site under theatre and culture here. Melody continues to pray for possibilities of work outside of Belgium too in speech-therapy. Alison is off to the "Vallée" Region of Switzerland for the week-end. Alexi has been trying to shake off another heel injury which did not happen during sport. He hopes to be fit for the tests coming up.

My notes: "Iam resting in his peace." (2003).

"rEStiNg"

Resting in green pastures

I will lay down my head

peace and forgiveness

that's what I have for bread

as waters flow by

as the clouds in the sky

melting to the background

as I think of what you've done

as I lay down as I close my eyes

As I fold my arms I think of your goodness

throughout all my life

and I see what you mean to me today

and I know there is no other way

© 2003 john tang


Mes notes: "je me repose dans sa paix" (2003).

"jE mE rEPosE"

je me repose dans des prairies verdoyantes

je repose ma tête

dans ta paix et ton pardon

c'est ma nourriture

comme les eaux qui coulent

comme les nuages dans le ciel

qui fondent dans l'arrière-plan

je pense à ce que tu as fait

je ferme mes yeux

je croise mes bras et pense à ta bonté

pendant toute ma vie

tout ce que tu es pour moi

je sais il n'y rien d'autre qui compte

© 2003 john tang

links
1.Jo at uni 2.jo's film3.Meloat uni4.Alison at uni 5.Alexi at Uni 6.Alison's uni in China7.Jo's theatre production 8.poster10.Jo's uni paper 11.our friend Stu at CBN 12.our friend, Jon's ministries13.Dalits in India14.Melo's placement at the Willam Lennox neurological centre15.Wayne's tour 16.GFA missionaries 17.Marie Curie Cancer Care18.nEw yOrK sKA jAzz enSEmbLe toUr dAtEs19.David Condos"Such WONDROUS light" 20.David Crowder-guitar hero 21.Sri-Lanka post tsunami. 22.Alison's published essay.23.Alexi at LLN Uni. 24.Jo's uni paper
Dernières nouvelles: "Aradhna", qui veut dire "adoration", est un groupe chrétien qui emploi "les mélodies indiennes" et qui a été invité au festival chrétien, soul survivor, il y a quelques années. Vous pouvez visiter leur site aradhna
ici
. Il y a aussi une vidéo de Aradhna ici.


NOUVELLES DE LA FAMILLE

Il fallait que met cette image de la pièce de Johanan qui s'affice sur le site de la muni
here
. Melody continue à prier pour un travail en Belgique mais aussi pour les possibilités à l'étranger en logopédie. Alison est partié pour le week-end dans la Vallée en Suisse. Alexi s'est blessé au talon mais espère être guéri pour ses tests.

Mes notes: "cri du coeur" (2003).

"mA pRiERe"

ma prière vers toi est la même

sauve les gens en ton nom

brise les chaînes qui les emprisonnent

qui les écrasent

fais agir ta puissance

libère le captif

par la victoire de Jésus

viens seigneur je prie

entends tes enfants auhjourd'hui

ouvre les coeurs

guéris les âmes

tu nous entends

tu es près

tu es pour nous

viens vite quand nous appelons

viens aujourd'hui

Lion de Juda

roi et conquérant

osur ton cheval blanc

avec ton armée de vérité et sainteté

dans la victoire

gloire et grandeur

nous t'appelons

nous crions par ton Esprit

© 2003 john tang

Liens
1.Jo à l'unif 2.Film de Jo3.Melo à l'unif4.Alison à l'unif 5.Alexi à l'unif 6.l'unif. d'Alis en Chine7.Pièce de Jo 8.POster de Jo10.Journal de Jo 11.notre ami Stu à CBN 12.notre ami Jon13.Dalits en Inde14.Stages de Melo au centre Willam Lennox 15.Tournée de Wayne 16.missionaires GFA 17.Fondation Marie Curie 18.nEw yOrK sKA jAzz enSEmbLe 19.David Condos"Such WONDROUS light" 20.David Crowder-guitar hero 21.Sri-Lanka post-tsunami. 22.Essai publié d'Alison.23.Alexi à l'unif.. 24.Journal de Jo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home