Sunday, July 26, 2009

news - nouvelles

Daily News Update 28th July 2009
Mise à jour 28 juillet 2009
Latest:
Johanan was visiting friends in the Ardennes, we were eating a raclette in Nivelles and Alison will be off to Geneva in a few days time. Jo will finish his student job in a couple of days and Alexi will begin his job. If you click on the image of CreAtiOnFesT 2009 to illustrate the lyrics; youwill hear the song "It won't be long" that Andrae Crouch and Sandra Crouch sang to Michael Jackson three weeks before his death and if you cannot see the image you can
creation fest 2009
click here .

Family news Getting ready for weddings, meetings, family and friends invading us in Belgium.


My notes: "Our words are too few to express our feelings to the Creator. If we don't cry out to him the rocks and trees will!" (2003).
<
"i wAnnA teLL yOu"

I wanna tell you what you mean to me

But words I cannot find

I wanna show you what you mean to me

But there no rhythme or rhyme

I could write my words across the sky

I could play in the heavenly stage

It would'nt matter at all

It really would be too small

If I fly to the uttermost ends of the earth

you'll be there

If I sink ocean waves

you'll still care for me

For you are God and you live in heaven

For your love is wide as the sunset

and your peace is as pure as the breeze

and your strength is as strong as the mountains

that towers above all the seas

And where can I go to find you

And where will you be when I call

All I should say is just one word

when I whisper- Jesus- that says it all

© 2003 john tang

Prayer items and links
jO's uNi MELo'S uNi ALiSon'S uNi ALExi'S scH. aLiS iN sHAndOnG jO's tHEatRe jO's pOSTeR JO's fILm StU aT cBN JOn cAsseL BEThaNiE's prOj. DALitS MeLo'S plACemENt wAYnE's tOuR M.CURiE sWiMMatOn nYsJE dAtEs dAviD cONdoS dCb+gUItaR hErO pAStoR yOhAnAn aLisON's eSSaY
Dernières nouvelles: Johanan rend visite aux amis dans les Ardennes, nous avons mangé une raclette à Nivelles et Alison part à Genève dans quelques jours. Jo termine son job d'étudiant dans deux jours et Alexi commence son job d'été. Si vous cliquez sur l'image de CreAtiOnFesT 2009 pour illustrer les paroles du chant, vous pouvez entendre le chant "It won't be long" chanté par Andrae Crouch & Sandra Crouch lors de leur rencontre avec Michael Jackson trois semaines avant sa mort pour un moment de prière. Si vous ne voyez pas l'image vous pouvez
creation fest 2009
cliquer ici.

Nouvelles de la famille Mariages, cultes à faire, famille et amis qui nous rendent visite.


Mes notes: "Nos paroles sont trop peu pour exprimer nos sentiments au Créateur. Si nous ne crions pas vers Lui alors les rochers et les arbres le feront à notre place!" (2003).

"jE vEuX tE diRe"

je veux te dire ce que tu représentes pour moi

mais je ne trouves pas les mots pour le faire

je veux te montrer ce que tu représentes pour moi

mais je ne trouves pas le rythme pour le faire

je pourrais écrire mes mots dans le ciel

qi je pouvais jouer sur la scène célèste

il n'y aura pas d'importance

ce serait vraiment trop peu

si je m'envolais aux quatre coins de la terre

tu seras toujours là

si je descends sous la mer

tu prendrais toujours soin de moi

car tu es Dieu et tu is dans les cieux

car ton amour est aussi large que le coucher du soleil

et ta paix aussi pur que le vent

et ta force qussi forte que les montagnes

qui s'élèvent au-dessus des vagues

où pourrais-je aller pour te trouver

et où-seras tu quand je fais appel

je n'ai qu'à prononcer un mot

quand je chuchote "Jésus" c'est tout!

© 2003 john tang

Prière et Liens
l'UniF de jO l'UniF de MELo l'UniF d'AliS l'EcoLe d'AlExI aLiS à sHAndOnG tHÊatRe dE jO pOSTeR dE jO fiLm dE JO StU à cBN JOn cAsseL pROjEt dE BEThaNiE DALitS sTAgEs dE MeLo tOUrNEE dE wAYnE M.CURiE sWiMMatOn nYsJE dAtEs dAviD cONdoS dCb+gUItaR hErO pAStoR yOhAnAn l'ARtiCLe d'ALiS

0 Comments:

Post a Comment

<< Home