Sunday, August 30, 2009

news- nouvelles

Daily News Update 1st September 2009
Mise à jour 1 septembre 2009
Latest:
I call this "blueness"! " It is a work of art taken by Robin - one of the countless ventilators cooling down the countless hard disks added on to my ancient pc ;oD I don't know about you but it speaks to me of the limitless, timeless, love of God ... Sarah-Emmanuelle & Christophe will be off to Geneva today. Another few days for Alexi's student job with exams to follow whilst Alison sat her exam yesterday. You can listen to matt redman by clicking on the pic or
pic by robin


click here
.
To listen to Matt's "this is how we know" you can click right and save as here.
My notes: "He leads, he guides, he protects, he is the shepherd ..." (2003).

"CoS yoU aRe mY sHEpHerD"

Cos you are my shepherd

I have no cares

I have not needs

for you are my shepherd

Oil of the Spirit poured on my head

I have no needs for you are my shepherd

In times of danger you protect

I have no need for you are my shepherd

you gave me food for me to eat

When there is a valley around me

I have no fear

A child of God

© 2003 john tang


Prayer items and links
jO's uNi MELo'S uNi ALiSon'S uNi ALExi'S scH. aLiS iN sHAndOnG jO's tHEatRe jO's pOSTeR JO's fILm StU aT cBN JOn cAsseL BEThaNiE's prOj. DALitS MeLo'S plACemENt wAYnE's tOuR M.CURiE sWiMMatOn nYsJE dAtEs dAviD cONdoS dCb+gUItaR hErO pAStoR yOhAnAn aLisON's eSSaY
Dernières nouvelles: J'appelle ceci "bleu"! " Une oeuvre d'art par Robin - un des nombreux ventilateurs qui refroidit un des nombreux disques durs sur mon vieux pC ;oD Je ne sais pas l'impression que cela vous donne, mais ça me parle de l'amour de Dieu illimité par le temps ou par l'espace ... Sarah-Emmanuelle et son mari Christophe rentrent à Genève aujourd'hui. Encore quelques jours avant qu'Alexi ne termine son job d'été pour préparer ses examens. Alison a passé son examen hier. Vous pouvez écouter les nouveaux chants de matt redman en cliquant sur l'image ou
pic by robin


en cliquant ici
.
Pour écouter le nouveau chant de matt "this is how we know" vous pouvez cliquer droite et sauver.
Mes notes: "il mène, il dirige, il guide, il protège, il est le berger ..." (2003).

"cAr tU eS mOn bERgeR"

car tu es le berger

je n'ai pas de soucis

je n'ai pas de besoins

car tu es mon berger

l'huile de l'Esprit sur ma tête

je n'ai pas de besoins car tu es le berger

en temps de danger tu protèges

je n'ai pas de besoins car tu protèges

tu me donnes la nourriture

dans la vallée

je ne crains rien

un enfant de Dieu

© 2003 john tang

Prière et Liens
l'UniF de jO l'UniF de MELo l'UniF d'AliS l'EcoLe d'AlExI aLiS à sHAndOnG tHÊatRe dE jO pOSTeR dE jO fiLm dE JO StU à cBN JOn cAsseL pROjEt dE BEThaNiE DALitS sTAgEs dE MeLo tOUrNEE dE wAYnE M.CURiE sWiMMatOn nYsJE dAtEs dAviD cONdoS dCb+gUItaR hErO pAStoR yOhAnAn l'ARtiCLe d'ALiS

0 Comments:

Post a Comment

<< Home