Saturday, July 11, 2009

news - nouvelles

Daily News Update 12th July 2009
Mise à jour 12 juillet 2009
Latest:
Alison is back from China. If you click on the image below of the Shandong Uni "Volume of composition" you will see Alison's published essay or volume shandong Uni

click here
.
Family news Johanan is at home doing his summer job. Melody finished her tests and has to write up and analyse her statistics. Alison is back from China. Getting ready for weddings, meetings, family and friends invading us in Belgium.

My notes: "I wanna spend some time with you A simple statement of love and enjoyment of Jesus' presence. I need to learn to enjoy being with Jesus and appreciate him for who he is" (2003).

"i wAnnA sPEnd sOmE tiME"

I wanna spend some time with you

you touched my life and made me new

I want to sit right next to you

and see what you tell me to do

you're light has opened up my eyes

I was taken by surprise

when I opened up the door

all my past was there no more

Iam forgiven Iam free to worship you

Iam forgiven I can start each day anew

Iam forgiven you have broken my heart

you have touched me with your grace

with your hand that pardonned me

I will speak of who you are

for there's no one else who's like you

you are shining like a star in

this world that's nearly through

I will call upon your name

for you came to take the blame

of the world upon your shoulders

to make us live again

© 2002 john tang

Dernières nouvelles: Alison est de retour de la Chine. Si vous cliquez sur l'image ci-dessous de l'Uni de Shandong en Chine, vous verrez le "Volume de composition" avec l'article publié d'Alison, ou vous pouvez volume shandong Uni

cliquer ici
.
Nouvelles de la famille Johanan est à la maison et travaille au job d'étudiant. Melody a fini ses tests et doit analyser et rédiger les résultats. Alison est revenue de la Chine. Pour nous, mariages, cultes à faire, famille et amis qui nous rendent visite.

Mes notes: "Une expression d'amour et de plaisir dans la présence de Jésus. J'ai besoin d'apprendre à me contenter de la présence de Jésus et de l'apprécier pour ce qu'il est" (2003).

"jE vEuX pAssEr du TEmPs"

je veux passer du temps avec toi

tu as touché ma vie et tu m’as changé

je veux m’asseoir à côté de toi

et voir ce que tu me demandes de faire

ta lumière a ouvert mes yeux

j’ai été étonné car quand

j’ai ouvert la porte

tout mon passé n’y était plus

je suis pardonné

je suis libre de t’adorer

je suis pardonné je peux commencer

chaque jour de nouveau

je suis pardonné tu as brisé mon coeur

tu m’as touché avec ta grâce

avec ta main, tu m’as pardonné

je parlerai de qui tu es

car il n’y a personne comme toi

tu brilles comme une étoile dans ce monde

qui est presque au bout

je ferais appel à ton nom

car tu es venu porter la culpabilité

du monde sur tes épaules

afin que nous puissions revivre

© 2002 john tang

0 Comments:

Post a Comment

<< Home